ff

 

about stuff entry

Hello There

hi fellas, i'm ain .
7teen years old .
love to laugh to sunshine my life.
hate bf snatcher :)
and follow me i'll follow u back baby

Screamow


Daisypath Anniversary tickers
"width="220" />
Credits

Amirra Najihah
me loves you .
Tuesday, December 6, 2011 | 8:24 PM | 0 comments
hi hi and good morning , now semangat nak update new post sebab blog aku da renovate oleh nissa's .terima kasih:) .

bangun pagi,online and update post ,title me loves you:) kay arituh i was meet my lovers . and i was late for my date,janji pukol berapa and sampai pukol berapa ,janji melayu memang begitu , hewhew , actly sori aku ade promblem and aku da bagi reason why im late and yess im luckily u accept my reason. thank you sygg:) .kita jumpa sekejap jee kan , aku rase tak sampai 1 jam jalan jalan hold your hand sebab kita memang dah terlampau lewat and aku kena balik and you too sygg . aku mengejar dari terlewat bas ,al maklumlah bas ke taman aku abis pukol 6.15 and u sygg dah berjanji dengan ur father.masing masing ade sebab balik awal .nak tak nak never mind . n_v . sebelom aku meet kau , aku ada mengadu yang pendrive aku hilang dekat sekolah so kerja khusus akaun tergendala tak sangka pulak kau belikan pendrive untuk aku .i was so appreciate .thank you a lot B :) btw kau jangan jadi peramah sangad lah sygg , setiap kali date mesti ada jee orang yang kau tak kenal berborak and talking about me thats you loves me and more a lot cherr .*malu lerr titeeww . one more things b bagi photostat IC dekat aku wuuhhh .haha .selongkar punya selongkar wallet kau then aku usha usha IC B then kau kate "amek laah photostat IC B ".baby sygg b more and more laah sygg .okay laah banyak lagi cerita degan dia tapi titeew nak kongsi little jee ,btw kami banyak gaduh time date .so better i keep it .okay lah i want to clean up my bed .goodbye .

I love his words that he say towards me when we  fight:
him : jom pergi hospital sekarang .
me :buad ape?
him : aku tak kira jugak jom sekarang
me : yee lah tapi nak buat ape?
him : nak tukar hati dengan kau lah .
me : *laugh with smile senget .hehhh tak payah lah nak mengada
him :aku tak bergurau lah baby .aku serious .duarious aku boleh bagi dekat kau .yee lah dah kau tak percaya kat aku yang "aku SayanG kau" .

#me heart you.



























/